You are currently viewing היכן להשיג קופונים

היכן להשיג קופונים

ישנן מספר דרכים להשיג קופונים.

 

הנפוץ ביותר הוא דרך העיתון המקומי שלכם ביום ראשון. לעתים קרובות, אם תיצור קשר עם משרד העיתון שלך, הם יציעו מבצעים עבור קופונים לקבלת עותקים מרובים של עיתוני יום ראשון.

דרך נוספת להשיג קופונים היא באמצעות שירותי גזירה. שירותים אלה מציעים לשלוח לך את הקופונים שאתה רוצה תמורת כמה סנטים לקופון. זה לא חוקי כי הם לא מוכרים את זה. הם גובים תשלום קטן עבור הזמן והמאמץ שהשקיעו בגזירת וארגון הקופונים. זו יכולה להיות דרך טובה להשיג כמויות גדולות של קופונים שאתה צריך.

ניתן גם להשיג קופונים דרך אתרים באינטרנט (ניתן ללחוץ כאן ולעבור לאתר הקופונים הגדול של ישראל). אם תחפשו בגוגל קוד קופון לאייבורי או לחנויות אחרות, תמצאו עשרות קופונים זמינים.

 

מיון וארגון

ברגע שאתה מקבל את כל הקופונים האלה, מה אתה עושה איתם? זה נראה כמו כל כך הרבה. ההצעה הטובה ביותר שלי היא להתחיל בקטן. התחל על ידי חיתוך רק מוצרים שבהם אתה משתמש באופן קבוע. כנראה שלא יהיו יותר מדי כאלה.

 

הם יכולים להיות מסודרים בכמה מעטפות או בתיקייה בסגנון אקורדיון. בפעם הבאה שאתה יוצא לקניות, בדוק את הרשימה מול התלושים שיש לך. אם התאמה כלשהי, השתמש בקופונים אלה. זה ייתן לך את תלויית הקופונים.

 

ברגע שתרגיש בנוח עם זה, כדאי לך לשקול להכין לעצמך מבחר גדול של קופונים. אזהיר אותך, הגדרת ההגדרה הזו בפעם הראשונה גוזלת זמן. הנה שלב אחר שלב איך אני מגדיר את עצמי בפעם הראשונה. זה לקח שבועות, אז אל תצפו לתוצאות בקרוב. זה כל כך שווה את זה, וזה לא כל כך קשה לעמוד בקצב אחר כך.

 

  1. ראשית, התחלתי במיון הקופונים שלי. הקמתי שתי קופסאות, אחת לקופוני "שמור" ואחת לקופונים "לזרוק". התחלתי למיין. שמתי כל קופון לפריטים שהייתי קונה אם הוא היה זול מספיק לקופסת השמירה.

 

לדוגמה, בדרך כלל הייתי משתמש במשחת שיניים של קרסט, אבל אם זה היה ממש זול או אפילו בחינם, הייתי משתמש בשמחה בקולגייט, או כל מותג לצורך העניין. כל משחות השיניים, נייר טואלט, קופונים לצביעת שיער וכו 'נשמרו. היחידים שהייתי "זורק" היו מוצרים שלעולם לא אשתמש בהם כמו חיתולים למבוגרים, קרם שיניים תותבות, דברים לתינוק (אין לי ילדים) ומזונות שלא הייתי אוכלת גם אם זה היה בחינם.

 

זה באמת הפך למנטרה שלי. אם הייתי על הגדר שאלתי את עצמי, "האם הייתי משתמש בזה אם זה היה בחינם?" ואם הייתי רוצה, שמרתי את זה. אם התשובה הייתה לא, אז זרקתי אותה. סביר להניח שתשמור הרבה יותר ממה שאתה זורק.

 

  1. לאחר שסודרו את הקופונים, הסתכלתי בתיבה המלאה ונשמתי עמוק. עכשיו מגיע החלק המייגע. אם אתה יכול, הזמין חבר. דיבור גורם לעבודה לעבור הרבה יותר מהר. ועוגיות. עוגיות הופכות את העבודה גם יותר נחמדות.

 

  1. חשוב על קטגוריות הגיוניות עבורך. אתה רוצה לגרום להם להיות נפרדים ככל האפשר. הנה רשימה של הקטגוריות שהיו לי, אבל אתה באמת צריך למצוא את הדרך שלך או שאי אפשר יהיה לעשות את זה בשום מהירות.

 

אוכל יבש (פסטה, חמאת בוטנים, אורז וכו '. כל מזון יבש שאינו מתאים לקטגוריה אחרת)

דברים לאפות. יש הרבה מזה. היה הגיוני לתת לו קטגוריה משלו.

חטיפים, ממתקים, מסטיק

ארוחות בוקר, חטיפי פירות, חטיפי גרנולה. תחשוב על כל דבר שנמצא בדרך כלל במעבר זה.

שתייה

אוכל בקירור (כללתי בשר כי אין הרבה קופונים לכך)

מזון קפוא

רפואה / ויטמינים

שמפו / צבע שיער

דאודורנט, סבון ושטיפת גוף

פריטי שיניים

חומר כביסה וניקוי כלים

ציוד ניקיון כללי

מוצרי נייר

ביגוד

 

אני בטוח שהיו קטגוריות אחרות אבל אתה מבין את הרעיון. אתה תמיד יכול להכין פחות או יותר קטגוריות לפי הצורך. זה עלול לארוך מספר ימים, אז כדי לשמור על סידור הדברים תוכלו להגיש כל קטגוריה במעטפה ולשמור את המעטפות בקופסת נעליים או במיכל אחר.

 

  1. כעת עליכם להחליט כיצד לשמור עליהם מסודרים כך שתוכלו להשתמש בהם בקלות ביום יום. יש אנשים שמשתמשים בשיטת הקלסר, שם הם מאחסנים את כל הקופונים שלהם מאורגנים למחזיקי כרטיסי בייסבול. אחרים מעדיפים תיבה, עם קטגוריות המופרדות על ידי מפרידים או מעטפות.