מומחים ותיקים בתעשייה מציעים טיפים מובילים להרחבת עסק השיווק שלך

מומחים ותיקים בתעשייה מציעים טיפים מובילים להרחבת עסק השיווק שלך

מהם הטיפים העיקריים להצלחה שכל חברת שיווק צריכה לדעת? התוף עזר לענות על שאלה זו ביום התאוצה של הסוכנות – והביא מנכ"לים מהסוכנויות הצומחות ביותר כדי לחלוק את סודותיהם. נציגי שיווק ועסקים מרחבי העולם התכנסו בלונדון כדי לדון כיצד להרחיב את עסק השיווק שלך.

 

איריס הוקמה בשנת 1999 על ידי 6 מנהלי פרסום. הצלחתם הרקיעה שחקים, ואז צללה, לאחר התרסקות השוק בשנת 2009. לאחר מכן, המייסדים גילו שהם עדיין דואגים לחברה. הם חזרו לשורשים, מיתגו אותם מחדש ונבנו מחדש.

 

Blueglass הוקמה על ידי צ'לסי בלקר ודווין ג'יבונס. גם הם למדו מחסרונותיהם – צ'לסי שיתפה את חברת השותפים בארה"ב שנאלצה להיסגר במהלך השנה הראשונה שלה. Blueglass נלחמה בדרכה חזרה עם לקוחות עקביים ששמרו באמצעות ערכי הליבה שלהם.

 

ביום הוצגו מספר רב של דוברים ופאנלים המבוססים על מגוון רחב של נושאים. המשתתפים התקבלו בברכה על ידי ריצ'רד דרייקוט, מנכ"ל רשת התופים.

 

המצגת הראשונה הציגה את סיפור ההצלחה של אורקל NetSuite, כפי שסיפר כריס הרינג, מנהל יוזמות אסטרטגיות לפרסום, מדיה ופרסום. Netsuite מסייעת לסטארט-אפים להשיג הצלחה עולמית באמצעות הפלטפורמה מבוססת הענן שלהם.

 

לאחר מכן שמענו את סטיב בל (מייסד משותף ומנכ"ל אירופה) וקלייר האמפריס (CMO אירופה) מאיריס העולמית. קלייר הזכירה את האתגר הגדול ביותר שלהם היה חוסר הסבלנות לצמוח עיכב אותם, והיא דחקה בכל מי שרוצה להקים עסק להיזהר ממה שהם משקיעים. כיום החברה מעסיקה 1,000 עובדים ב -13 משרדים.

 

אחרי העצה המוצקה הזו הגיע פאנל שדן בשימוש בטכנולוגיה פנימית להגדלת הסוכנות שלך. הפאנל הורכב מכמה אנשי עסקים מרשימים:

 

צ'לסי בלקר, MD ומייסדת חברת BlueGlass, אמרה אז כיצד להשיג צמיחה מהירה. Blueglass נבחרה לאחרונה לאחת מבין 50 חברות הטכנולוגיה הגדולות ביותר בדלויט. הם הצליחו להשיג צמיחה מדהימה של 561% בהכנסות לאורך ארבע שנים.

 

אחרי צ'לסי הגיע פאנל שני. זה כיסה את הנושא של הגדלת בסיס הלקוחות שלך: כיצד לשווק בהצלחה את הסוכנות שלך. 

צ'רלי הזכיר את האתגר הגדול ביותר של McGarryBowen היה למצוא זמן לעצמם, כמותג, כאשר כל כך הרבה מזמנם הוקצה למיטב יכולתם למען הלקוחות.

 

פאנל זה הועלה על ידי מצגת שכותרתה, 'אובססיביות לצמיחה – מדוע התמקדות בהצלחה העסקית שלך (ולא רק זו של לקוחותיך) היא המניע הקריטי לצמיחת סוכנויות'.

 

למידע נוסך היכנסו לאתר https://www.film-e-good.org.il/